Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności
Od kilku lat istnieje możliwość zakupu biletu okresowego za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym, w związku z tym chcielibyśmy dowiedzieć się dlaczego nie są Państwo zainteresowani korzystaniem z takiej formy dystrybucji biletów?
Jeśli chcą Państwo złożyć wniosek lub reklamacje dotyczącą funkcjonowania komunikacji miejskiej prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.
Jeśli chcą Państwo złożyć reklamacje dotyczącą nieprawidłowej pracy automatów do sprzedaży biletów np. automat nie wydał reszty, automat nie wydał biletu itp. prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.