Jeśli chcą Państwo złożyć wniosek lub reklamacje dotyczącą funkcjonowania komunikacji miejskiej prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.
Formularz wniosku/reklamacji - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania
Jeśli chcą Państwo złożyć reklamacje dotyczącą nieprawidłowej pracy automatów do sprzedaży biletów np. automat nie wydał reszty, automat nie wydał biletu itp. prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.
Formularz reklamacji - Automat biletowy - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania